السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )
معنا ندارد که دولت اسلامى ایران با دولتى که هیچ اعتقاد به اسلام و به اخلاق بشریت ندارد، سر میز اصلاح بنشیند..
ملت ایران اگر مى‌خواست که صلح امریکایى بکند، همان اول از امریکا جدا نمى‌شد و قطع روابط نمى‌کرد.

صحیفه امام، جلد 18، صفحه 68
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۲۳:۱۱ - man soor
    تائسف
  • ۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۵۱ - محمدرضا فلاح
    دقیقا

دکتر رحیم پور ازغدی

حسن رحیم‌پورازغدی در سخنرانی متفاوتی در برنامه از خطبه نماز جمعه تهران (26 دی ماه)، شأن نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر از مسئولان و اصحاب ثروت و قدرت و کسانی دانست که به نام دین با مردم سخن می‌گویند و گفت: تنبلی در اقتصاد داخلی و التماس در اقتصاد خارجی همواره وجود داشته است چرا که این کار راحت‌تر و با مذاق تنبلی سازکارتر است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: این توهم وجود دارد که داخل کشور امکانات اقتصادی اندک است و به صفر رسیده است و از خارج باید به این اقتصاد کمک شود.

وی تصریح کرد: اقایان توجه نکردند که به حدی سرمایه‌های سرگردان، دانشجویان متخصص، نیروهای کار و امکان سرمایه‌گذاری و پول در این کشور وجود دارد که حتی یک سوم آنها اگر فعال شود می‌تواند همه مشکلات اقتصادی کشور را حل کرده و ما در بعضی محصولات تبدیل به بزرگترین صادر کنندگان شویم.

وی اظهار داشت: تنبلی در اقتصاد داخلی و التماس در اقتصاد خارجی همواره وجود داشته است چرا که این کار راحت‌تر و با مذاق تنبلی سازکارتر است.

این کارشناس دینی تاکید کرد:‌ اگر سیاست‌های تجارت و گمرک قوانین مجلس و بازوی اجرایی دولت به نفع تولید‌کننده اصلاح شود و اجازه ندهیم هر کس وارد تولید می‌شود ناامید و ورشکست شده و به زندان یا به ورطه سوداگری و رباخواری بیفتد بدون هیچ وام بیگانه و در سخت‌ترین تحریم و حتی اگر پول بلوکه شده ما را ندهند خواهید دید که این اقتصاد چقدر قوی است و ما به دست خودمان با مدیریت غلط آن را زمین‌گیر کرده‌ایم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگ اضافه کرد: روایت اسلامی بر این نکته تاکید دارند که به جای التماس به دیگران به قدرت خودتان ایمان بیاورید و اجازه بدهید بازار در جهت تولید سالم و به صورت اخلاقی و عدالت‌محور فعال شود.

وی ادامه داد: امام وقتی حکم سلمان رشدی را صادر کردند فرمودند عده‌ای به من می‌گویند واکنش شما تند بود و بهتر است توهین به رسول الله را نادیده بگیرم تا اقتصاد ما بهتر شود و امام اینگونه پاسخ داده بودند که اقتصاد شما هم بهتر نخواهد شد چرا که اگر الان کوتاه می‌آیند به دلیل این است که از شما می‌ترسند.اما اگر کوتاه بیایید از شما نخواهند ترسید و بر شما ترحم نخواهند کرد و جوری شما را زمین می‌زنند که عبرت دیگران شود.
منبع : افسران جنگ نرم

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۳ حسینیه بنی فاطمه آذربایجانیها
سلام
آرزوی موفیقت شما رو از خدای متعال مسئلت داریم
التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">