السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )
معنا ندارد که دولت اسلامى ایران با دولتى که هیچ اعتقاد به اسلام و به اخلاق بشریت ندارد، سر میز اصلاح بنشیند..
ملت ایران اگر مى‌خواست که صلح امریکایى بکند، همان اول از امریکا جدا نمى‌شد و قطع روابط نمى‌کرد.

صحیفه امام، جلد 18، صفحه 68
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۲۳:۱۱ - man soor
    تائسف
  • ۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۵۱ - محمدرضا فلاح
    دقیقا

"محمدرضا حسینی بای" در نشست هم اندیشی خبرنگاران حوزه مقاومت و دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: خوشحالم که خط دفاع مقدس زنده است و در عرصه‌های مختلف این خط را می‌توان دید.

وی افزود: من متولد سال 51 هستم و در سن 14 سالگی وارد جبهه شدم و از ناحیه پا جانباز شدم. مادرم اجازه نمی‌داد که به جبهه بروم. من هر بار که به پادگان آموزشی می‌رفتم، مادرم به درب پادگان می‌آمد و من را برمی‌گرداند. آخر سر توانستم به منطقه فاو بروم و در آنجا مجروح شدم.
این خبرنگار واحد مرکزی خبر که در چند ماه گذشته طی ماموریتی در عراق بوده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از خبرنگاران و تصویربرداران در عراق و سوریه بوده‌اند.

به من می‌گویند که تو نمی‌ترسیدی جلو می‌رفتی؟ که پاسخ این است که این روحیه برگرفته از زمان جنگ است و هیچ ترسی نداریم.


وی با بیان اینکه آنچه در عراق دیدیم، در زمان جنگ نیز دیدیم، تصریح کرد: حشدالشعبی همچون بسیجیان خودمان هستند که با روحیه دفاع مقدسی در جبهه‌ها حضور دارند. آنان با روحیه ایثارگری و بسیجی در خط های درگیری حضور دارند و همان خنده‌ها و شوخی‌ها را دارند.


حسینی بای گفت: تفکر بسیجی ما صادر شده است و اگر حشدالشعبی‌ها نبودند بغداد از دست رفته بود. داعشی‌ها به یک کیلومتری بغداد رسیده بودند اما به عقب زده شدند و این زمانی اتفاق افتاد که آیت الله سیستانی فتوای جهاد داد و به داد عراق رسید.


وی تاکید کرد: این بار که در عراق بودیم مترجم ما از شدت گرما تشنج کرده بود و پوستش همچون گچ سفید شده بود. اکنون اینان در این گرما با اعتقاد می‌جنگند. بسیاری از افراد اموال و زندگی‌شان را به میدان آورده‌اند تا با تفکر داعش مبارزه کنند.


وی در پایان به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت: من 3 ماه جلیقه ضدگلوله به تن داشتم. بعد از 3 ماه وقتی جلیقه را باز کردم که تحویل بدهم متوجه شدم جلیقه‌ام فلز محافظ نداشته است.

 

 

دفاع پرس


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">