السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )
معنا ندارد که دولت اسلامى ایران با دولتى که هیچ اعتقاد به اسلام و به اخلاق بشریت ندارد، سر میز اصلاح بنشیند..
ملت ایران اگر مى‌خواست که صلح امریکایى بکند، همان اول از امریکا جدا نمى‌شد و قطع روابط نمى‌کرد.

صحیفه امام، جلد 18، صفحه 68
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۲۳:۱۱ - man soor
    تائسف
  • ۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۵۱ - محمدرضا فلاح
    دقیقا

مطهری در حال طی کردن مسیر کج، انحرافی و غیرعالمانه است/ طبق دلالیل فقهی و قانونی، حداقل جرم سران فتنه اعدام است
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین،

مطهری در حال طی کردن مسیر کج، انحرافی و غیرعالمانه است/ طبق دلالیل فقهی و قانونی، حداقل جرم سران فتنه اعدام است

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه طبق دلالیل فقهی و قانونی، حداقل جرم سران فتنه اعدام است گفت: مطهری در حال طی کردن مسیر کج، انحرافی و غیرعالمانه است.

  در خصوص جنجال آفرینی علی مطهری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درباره آقای علی مطهری چند نکته قابل توجه است ابتدا اینکه موضوع فرزند شهید بودن وی می باشد که امروز ضد انقلاب داخل و بیرون و رسانه های غربی روی آن تمرکز کرده اند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در هر کجا به نفع اهداف نظام باشد فرزند شهید بودن علی مطهری به میان نمی آید؛ اما در هر کجا منافع نظام و انقلاب در خطر قرار می گیرد دشمنان از این عناوین نهایت سوءاستفاده را می کنند و امروز در حال بهره بردن سوء از این مباحث هستند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در منابع دینی و آموزه های اسلام انتصاب به شخصیتی باعث مصونیت از خطا نیست یا اینکه به دلیل منتسب بودن به شخصیت بزرگی خود شخص هم مورد تایید قرار بگیرد، میزان حال فعلی افراد و عملکرد آنهاست؛ باید به عملکرد خود شخص نگاه کرد که در حال عمل به چه آرمان هایی است.

علی مطهری تشخیص و تمییز امور تامینی و قضایی را از یکدیگر ندارد

وی با اشاره به انحراف برخی از نزدیکان ائمه اطهار که در تاریخ بیان شده است ابراز کرد: جعفر کذاب برادر امام معصوم(ع) بود اما منحرف شد یا همسران برخی از امامان معصوم که باعث شهادت آنها شده اند نمونه های متعددی از این موارد در تاریخ ادیان الهی مشاهده شده است، یعنی فاصله گرفتن از مبانی اسلامی تحت الشعاع انتصاب قرار نخواهد گرفت.

ذوالنوری تاکید کرد: آقای مطهری تا زمانی به عنوان فرزند شهید انتصاب به پدر بزرگوارشان قابل احترام است که وی در مسیر اعتقاد و باورها و راه پدر خود حرکت کند.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمنان اسلام و ضد انقلاب داخل و خارج نشین در دوره ای هدفشان تخریب شهید مطهری بود و تریبون های زیادی علیه وی فعالیت می کردند، اما امروز متاسفانه تریبون های بیگانه و رسانه های منحرف برای عملکرد و سخنان علی مطهری سوت و کف می زنند، پس نمی توانیم وی را در مسیر شهید مطهری بدانیم.

این کارشناس سیاسی با اشاره به نظرات علی مطهری اذعان داشت: اعتقادم این است نظرات آقای مطهری کاملا سطحی، بی عمق و عوامانه و غیر کارشناسانه می باشد، یعنی وی تشخیص و تمییز امور تامینی و قضایی را از یکدیگر ندارد.

حصر سران فتنه یک اقدام قضایی نبوده بلکه یک اقدام تامینی است

وی همچنین گفت: شورای عالی امنیت ملی یک دستگاه قانونی و بالاترین مرجع تعیین سیاست های امنیت ملی کشور است و مصوبات آن حکم قانون را دارد و زمانی برای پایان مصوبات آن بیان نشده است تا آن مصوبه لغو نشود، حکمش باقی خواهد ماند.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور حصر سران فتنه را اقدامی تامینی در راستای حفظ امنیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: بعضی از سران فتنه که البته آقای خاتمی و عده ای دیگر از فتنه گران جزء آنها نبودند به علت مباشرت و هدایت علنی فتنه به حصر خانگی محکوم شدند، اعتقاد ما این است که نظام به آنها ارفاق کرده است.

وی افزود: با دلالیل فقهی و قانونی و حقوقی حداقل جرم سران فتنه اعدام است و تردیدی در آن وجود ندارد، امروز اگر این افراد به دلیل ملاحظاتی در منزل خود حصر هستند این وجه رافت اسلامی و انعطاف جمهوری اسلامی است.

ذوالنوری ادامه داد: حصر سران فتنه یک اقدام قضایی نبوده بلکه یک اقدام تامینی است و مشابه آن در دستگاه های دیگر تامینی کشور قابل مشاهده است، تبعیدها و نفی بلدها و سایر موارد از این مسائل است همچنین در تاریخ آمده که امیرالمومنان عایشه را برای ایجاد فتنه جمل در منزلشان حصر کردند.

وی علی مطهری را در حال طی کردن مسیر کج و انحرافی و غیرعالمانه دانست و گفت: وی کاملا در حال عمل کردن در مسیر خلاف بصیرت و غیر کارشناسی است، نکته دیگر سخنان آقای مطهری انتقاد به عملکرد صدا و سیما در ایجاد تفرقه در جامعه است؛ سوال این است صدا و سیما در چه زمینه ای تفرقه ایچاد کرده است؟

شیطان آقای مطهری است که به اعتقادات و باورهای دینی مردم توهین می کند

این کارشناس سیاسی صریح کرد: اگر کسانی فتنه را قبول نداشته یا در فتنه غلتیدند و به آغوش اسلام برگشتند در حال حاضر که صدا و سیما ریشه های فتنه را تبیین کرده و معتقد است دُم فتنه گران به دُم استکبار جهانی و صهیونیست ها گره خورده است، نباید این افراد معترض شوند زیرا آنها توبه کرده و به آغوش نظام و مردم بازگشته اند.

وی در ادامه یادآور شد: کسانی که هنوز دُمشان به دُم استکبار جهانی وصل است و در آغوش ضد انقلاب در حال کارشکانی عبلیه نظام هستند، چه وحدتی با نظام و ملت ایران دارند که باید مطرح کنیم این روشنگری ها بین آنها با نظام تفرقه ایجاد کرده و باعث دور شدن آنها از انقلاب می شود؟

ذوالنوری با بیان اینکه عده ای از اصحاب فتنه توبه نکرده اند که این روشنگری ها مانع بازگشت آنها به نظام شود اذعان کرد: خود آقای مطهری باید تبیین کند که مصداق مورد فتنه انگیزی و افتراق چه بوده که صدا و سیما مجرم شناخته شده؟ این نماینده مجلس مصداق محکمی در نظر ندارد که با آن رسانه ملی محکوم شود.

وی عنوان کرد: صدا و سیما اقدامی شایسته در بررسی ریشه های فتنه انجام داده است و دست گذاشتن علی مطهری روی آن یک حرف بی خود و بی ربط و بی مصداق است، شبیه آن تقلبی که سران فتنه بدون سند مطرح کردند و هیچ نتیجه ای به جز ایجاد کارشکنی برای کشور و نظام در پی نداشت.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور با بیان اینکه آقای مطهری جرم بدون سندی را علیه رسانه ملی مطرح کرده است ابراز کرد: ۹ دی در بیان رهبر معظم انقلاب و تفکرات ملت ایران یک یوم الله است و نظر مطهری این است چون صدا و سیما تفرقه ایجاد کرده پس ۹ دی به یوم الشیطان تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: اگر بر فرض محال صدا و سیما خطایی کرده باشد چرا باید ۹ دی یوم الشیطان شود؟ شیطان آقای مطهری است که به اعتقادات و باورهای دینی مردم توهین می کند و مصداق و تجسم شیطان که امروز در کشور فتنه گری کرده و تفرقه ایجاد می کند شخص آقای مطهری می باشد.

۹ دی، یوم الشیطان و یوم اصحاب فتنه نیست

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه ۹ دی، یوم الشیطان و یوم اصحاب فتنه نیست اظهار کرد: روز ۹ دی روز اسلام، انقلاب، وحدت کامل زیر پرچم ولایت است لذا باید مطهری با فهم حرف بزند و به باورها و اعتقادات دینی مردم جسارت نکند.

وی با بیان اینکه علی مطهری دانسته و یا ندانسته در حال خوراک دادن برای رسانه های بیگانه و ضد انقلاب است خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می کنیم در عرصه مجازی و فضای رسانه ای ضد انقلاب به شدت در بحث اعلام آدرس منزل وی در حال کار کردن هستند و گروه هایی را تحریک کرده که دست به اقدامات مخرب زده و نیروهای ضد انقلاب را متهم کنند.

ذوالنوری افزود: دشمنان این مرز و بوم در حال درست کردن پیراهن عثمان از عملکرد آقای مطهری هستند تا با ایجاد فتنه ای جدید در کشور چهره نظام و نیروهای انقلابی و حزب الله را در جهان مورد هجمه قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم ایرن اسلامی باید هوشیار باشند و هر اقدامی که صورت می گیرد دامان ملت مسلمان و انقلابی ما از این امر مبرا باشد، آقای مطهری جسارت و توهین در مجلس انجام داد و فریاد مرگ بر منافق و مرگ بر قفتنه گر و عکس اعمل جدی نمایندگان مجس را به دنبال داشت.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور برخورد با عملکرد علی مطهری را وظیفه دستگاه قضایی و امنیتی کشور دانست و گفت: به طور یقین هیچ نیروی انقلابی و اصولگرایی اینگونه نیست که به منزل وی حمله کرده و یا به این نماینده مجلس و خانواده اش جسارتی شود و این توطئه های رسانه های بیگانه است.

وی در پایان ابراز کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد معضلی در کشور است و قصد متهم کردن نظام را دارند از سوی دیگر برای علی مطهری سوت و کف زده و از سخنان او حمایت می کنند و این موضع دوگانه نشان از پشت پرده هجمه رسانه های فتنه گر داخلی و خارجی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">