السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )

مسجد علی ابن موسی الرضا ( ع ) شهرستان اسلامشهر - استان تهران

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع )
معنا ندارد که دولت اسلامى ایران با دولتى که هیچ اعتقاد به اسلام و به اخلاق بشریت ندارد، سر میز اصلاح بنشیند..
ملت ایران اگر مى‌خواست که صلح امریکایى بکند، همان اول از امریکا جدا نمى‌شد و قطع روابط نمى‌کرد.

صحیفه امام، جلد 18، صفحه 68
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۲۳:۱۱ - man soor
    تائسف
  • ۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۸:۵۱ - محمدرضا فلاح
    دقیقا

توهین عنصر ضد انقلاب به فرزند شهید هسته ای

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

توهین عنصر ضدانقلاب به فرزند شهید هسته‌ای

به گزارش ایران اسلامی، چندی پیش مراسم جشن تکلیف تعدادی از دختران ایرانی از جمله "آرمیتا رضایی نژاد" فرزند شهید هسته ای کشورمان، با استقبال رسانه ها و مردم همراه شد.

در این میان هدیه ارزشمند رهبر انقلاب به این دختر شهید (یک جلد کلام الله مجید به همراه دست نوشته ایشان)، از برجستگی های مراسم جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد بود.

در این میان اما علیرضا نوری زاده مدیر و مجری شبکه ضدانقلاب ایران فردا که از سوی آل سعود تاسیس و حمایت مالی می شود، این مراسم معنوی برای فرزند شهید هسته ای را برنتافت و اقدام به حمله به وی و خانواده دانشمند شهید هسته ای کشورمان کرد!

وی که چندی پیش در توهمی مضحک مدعی سفارش ترور خود از سوی صدام حسین به سازمان منافقین گردیده بود، با خشم و عصبانیت نسبت به برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران ایرانی از جمله آرمیتا واکنش نشان داد.

علیرضا نوری زاده در حالی در این برنامه از "تربیت آرمانی خود در دوره طاغوت" به عنوان یک الگو یاد کرد که پیشتر دروغ پردازی های مکرر وی موجب شده بود تا ایرج مصداقی از فعالان اپوزیسیون با انتشار مقاله ای با عنوان « نوری زاده؛ بانک مرکزی جعلیات و عصاره ژورنالیسم بی‌اعتبار» به برشمردن دروغ های وی در طول سال های گذشته بپردازد و مشخص نیست که تربیت افراد دروغگویی مانند وی چه منفعتی برای مردم می تواند داشته باشد!

گفتنی است وی که در بیشتر برنامه های خود حمایت از آل سعود را برای دریافت مواهب مالی بیشتر از سران این رژیم دنبال می کند، در برنامه های خود به دنبال معرفی نگاه ابزارگرایانه غرب به زنان به عنوان "الگوی زن ایرانی" می باشد!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">